Social Icons

Selasa, 13 Mei 2014

Majlis Persaraan Cikgu Othman & Cikgu Jumat

SK SERIKAYA, 25 April 2014 - Warga SK Serikaya telah mengadakan satu majlis bagi menghargai dua orang guru, Cikgu Othman dan Cikgu Jumat, yang bersara. Majlis ini walaupun sederhana namun meriah dimulakan dengan menyambut ketibaan Cikgu Othman dan Cikgu Jumat bersama isteri masing-masing, seterusnya mereka diiringi ke dewan.
     
     Majlis diteruskan dengan ucapan wakil murid, wakil guru, wakil PIBG dan Puan Guru Besar sebelum Encik Ahmad Zabri Bin Umordin, Penolong PPD KGSK, PPD Perak Tengah berucap dan menyerahkan watikah persaraan bagi pihak Kementerian Pelajaran Malaysia.
    
     Cikgu Othman dan Cikgu Jumat juga berpeluang menyampaikan ucapan masing-masing dan berkongsi rasa dan pengalaman mereka sepanjang berkhidmat sebagai guru. Warga sekolah juga berpeluang memberikan hadiah dan cenderahati sempena persaraan ini.
     
      Kami warga SK Serikaya mengucapkan "Selamat Bersara", "Tahniah" dan "Terima Kasih" untuk mereka berdoa. Semoga dikurniakan Allah kesihatan yang baik sepanjang hayat dan beroleh kebahagiaan di dunia dan di akhirat.


Menanti kehadiran

Bergambar sejurus tiba



Bagaikan pasangan pengantin


Di atas pelamin

Ucapan Wakil Murid

Ucapan wakil guru

Ucapan YDP PIBG

Ucapan Guru Besar

Cikgu Jumat memberikan ucapan
Cikgu Othman memberikan ucapan

Encik Ahmad Zabri memberikan ucapan

Penyerahan Watikah Persaraan Cikgu Othman

Penyerahan Watikah Persaraan Cikgu Jumat

Sesi bersalam sebelum meninggalkan majlis





Tiada ulasan:

Catat Ulasan